Korean BBQ Mukbang ft. Bretman Rock!

28 თებ 2020-ში
9 950 213 ნახვები

HI SISTERS! In today's video, I'm joined with one of my favorite people, Bretman Rock! You guys have been asking for a collab with us for YEARS now, so we sat down for a Mukbang, cooked Korean Barbecue, and talk all about meeting, drama, boys, and a whole lot more! Enjoy and don't forget to thumbs up and subscribe!!
BRETMAN'S VIDEO » geworld.info/most/video/nqh6eZufk5KrfLE.html
🎥 PREVIOUS VIDEO » geworld.info/most/video/gLefhZKckIJ9qc8.html
👕 SISTER'S APPAREL » sisters-apparel.com
🛎 Subscribe to my channel to join the sisterhood & hit the notification bell so you never miss an upload! » bit.ly/JamesCharles for new videos!
__
❤️ LET'S BE BFFS
INSTAGRAM » instagram.com/jamescharles
FACEBOOK » facebook.com/jcharlesbeauty
TWITTER » twitter.com/jamescharles
SNAPCHAT » jamescharless
TIKTOK » jamescharles
SISTERS APPAREL INSTAGRAM » @sistersapparel
__
💸 COUPON CODES 💸
MORPHE BRUSHES » morphebrushes.com
Use code "JAMES" for 10% off all products online AND in store!
LILLY LASHES » lillylashes.com/
Use code "JAMES" for 15% off all lashes
LAURAS BOUTIQUE » lauras-boutique.com
Use code "JAMES" for 10% off all items
__

♡ MY AMAZING TEAM
DIRECTOR OF CONTENT: Louis Gargiula
instagram.com/louisgargiula
EDITOR: Ryan Allen
geworld.info
GRAPHICS: Michael Rusakov
instagram.com/michael.ny

კომენტარები
  • bretman thinking this is his channel check~~

    Alya RoyAlya Roy30 წუთის წინ
  • Tiktok brought me her again

    Jeth Roi SantosJeth Roi Santosსაათის წინ
  • Count how many times he said bitch

    Pokémon Tretta stuffPokémon Tretta stuff3 საათის წინ
  • 1:56 has me dead bro!!😭😭😂

    thereal khelyythereal khelyy5 საათის წინ
  • Living for this collab! James and Bretman need a joint channel! ❤️

    Claire OrrClaire Orr7 საათის წინ
  • omg its jamie charlie

    Keriiona WilliamsKeriiona Williams8 საათის წინ
  • WE LOVE JAMIE CHARLIE THATS JAMES NICKNAME YASSSSS

    GachaLara XDシ SimonsGachaLara XDシ Simons8 საათის წინ
  • muurag ano kaayo si bretman rock ba........so filipino kaayo

    lou padayaolou padayao9 საათის წინ
  • Oh gosh stop saying bitch🙄

    Nadeen EldahshanNadeen Eldahshan11 საათის წინ
  • 16:05 “Almost” kinilig ako hehehe

    Anne PontiosoAnne Pontioso12 საათის წინ
  • Okay i'm late to see this

    Eunice FajardoEunice Fajardo13 საათის წინ
  • bretman: I'm not letting animals pick my makeup for me bretmans channel: my two year old picks my makeup! Which one is dumber

    The Princess Leger's showThe Princess Leger's show14 საათის წინ
  • Bretman♡

    Rina RinaRina Rina16 საათის წინ
  • Omg!! I like your attitudes both, since from the beginning I was smiling watching this video.💕💕

    Kim PaloKim Palo18 საათის წინ
  • I am korean I need subtitles 🥺🥺🥺🥺🥺🥺

    인권운동가Queer Pride Lover인권운동가Queer Pride Lover18 საათის წინ
  • 💜💜💜💜💜💜

    m j Rajm j Raj20 საათის წინ
  • Filipino version of james charles

    KeyPsalm CHANNELKeyPsalm CHANNELდღის წინ
  • he said, "a scientist on the mf side"

    victor, that friendvictor, that friendდღის წინ
  • love u

    the tea sisterssthe tea sisterssდღის წინ
  • Heyyyyyyy jamesssssssssss

    Brookie’s WorldBrookie’s Worldდღის წინ
  • 18:51 lol Bret is so funny and cute reaction 😂 "you did that in one breathe."

    yura sanyura sanდღის წინ
  • Imagine Larray and bretman being bestfriend. Literally soulmates😂😂

    ZONUNSANGA tlauZONUNSANGA tlauდღის წინ
  • omg bretman the science bitch

    Mahlee :pMahlee :pდღის წინ
  • I'm so happy watching these two together like they really made me smile lol

    Asri AstutiAsri Astutiდღის წინ
  • Oki lol

    Saz SroodSaz Sroodდღის წინ
  • I can't understand james charles what his talking coz his so fast.. btw u both are the best💎🤩

    ronan paclibar123ronan paclibar123დღის წინ
  • the only gemini i love 💕 my influencer my friends some of them are Gemini’s but this one person nope nope nope

    Amelia NwokejiAmelia Nwokejiდღის წინ
  • wait bretman... IS PREGNANT?!?!!!

    killuahub 7killuahub 7დღის წინ
  • Mukbang with Bretman again, but Filipino foods.... hehehez

    zaki emmanuelzaki emmanuelდღის წინ
  • 😂😂😂😂

    ShīvÀm S_çHïñGShīvÀm S_çHïñGდღის წინ
  • Larray and bretman rock need to collab lol

    Anthony WellsAnthony Wells2 დღის წინ
  • BJ Korean Barbecue

    awhellieawhellie2 დღის წინ
  • Yesssssss bitch

    Dooda BanksDooda Banks2 დღის წინ
  • Friends! Attention!!! Because of the strong decline of the channel, we decided to make changes on the channel! Now the posts in the community will be released an hour later. For example, at 8 am in Los Angeles or at 4 pm in London. We hope that this time will be more convenient for you! Also, and this is the most important thing, now we will release 3 videos a week!!! 2 videos will be on different topics, and the third video will collect all the latest news and videos from Billie that have happened recently! The videos will be released on Monday / Wednesday / Friday at 9 am in Los Angeles or at 5 pm in London! We are waiting for your comments on this matter!

    Dyqluzh TgetDyqluzh Tget2 დღის წინ
  • Friends! Attention!!! Because of the strong decline of the channel, we decided to make changes on the channel! Now the posts in the community will be released an hour later. For example, at 8 am in Los Angeles or at 4 pm in London. We hope that this time will be more convenient for you! Also, and this is the most important thing, now we will release 3 videos a week!!! 2 videos will be on different topics, and the third video will collect all the latest news and videos from Billie that have happened recently! The videos will be released on Monday / Wednesday / Friday at 9 am in Los Angeles or at 5 pm in London! We are waiting for your comments on this matter!

    Dyqluzh TgetDyqluzh Tget2 დღის წინ
  • James is too nice lmao bretman is the type of person to expose u but in a good and funny way

    Jessica SimJessica Sim2 დღის წინ
  • fyi , it’s not only filipinos who put foods in others plates, it’s called ✨asian✨

    idk whatidk what2 დღის წინ
  • wait is James' pronoun a 'she'?

    shin hyukaprodigyshin hyukaprodigy2 დღის წინ
  • Still waiting for BJ grill 😂😂

    Najah KabirNajah Kabir2 დღის წინ
  • The best collab ever ❤✨❤✨

    Itz JinnahxxItz Jinnahxx2 დღის წინ
  • Your both queens /king thats my we compare you guys 💅😌

    Jocelin BaltierralJocelin Baltierral2 დღის წინ
  • did he just say muukbang wth

    Midnight KidsMidnight Kids3 დღის წინ
  • CAN SOMEONE PLS TELL ME WHAT THAT THIN WHITE SQUARE THAT THEY USED TO WRAP THE MEAT ITS SO GOOD BUT I FORGOT WHAT IT WAS CALLED SOMONE PLS TELL ME

    Joanna WuJoanna Wu3 დღის წინ
  • This mukbang is on another level Cooking involved

    CHARITY NJOKICHARITY NJOKI3 დღის წინ
  • 😅

    CHARITY NJOKICHARITY NJOKI3 დღის წინ
  • Yass we out to BJ Korean bbq 🥴😂

    BobthehumanBobthehuman3 დღის წინ
  • I call james "Jamie Charlie" and I literally was YAS BITCH whrn bretman called him that!!

    Sakura IchikoSakura Ichiko3 დღის წინ
  • Now I strive to have a friendship with someone just like James and Bretman.

    Ahad AfzalAhad Afzal3 დღის წინ
  • Badman

    Panha Tes ទេស បញ្ញាPanha Tes ទេស បញ្ញា3 დღის წინ
  • Two biggest makeuper combined equals more view🤣🤣🤣

    Stephen GamingStephen Gaming3 დღის წინ
  • Soul sisters 💕

    Abbie FoggAbbie Fogg3 დღის წინ
  • The GEMINI ♊️ Sisters 💖

    Abbie FoggAbbie Fogg3 დღის წინ
  • Dude James should do a collab with Louie Castro like

    Kiara MatuteKiara Matute4 დღის წინ
  • I'm not a fan of mukbang, but when I saw my girl Bretman and my sister James, I was like heck yes!

    Isabelle HowellIsabelle Howell4 დღის წინ
  • hi

    rafi miahrafi miah4 დღის წინ
  • hi james

    Paula SchaublinPaula Schaublin4 დღის წინ
  • i love this video so much do it again!

    Lesly’s WorldLesly’s World4 დღის წინ
  • Them just chilling and singing while watching the flaming steak got me laughing so hard istg--

    Angela ZengAngela Zeng4 დღის წინ
  • Its pronounced mug +bang

    CT_ MUSICCT_ MUSIC4 დღის წინ
  • James YOU KNOW BTS!💜💜💜💜💜💜💜

    Debabrata ChakmaDebabrata Chakma4 დღის წინ
  • dayum, bretman is a very good listener tho

    DamiaDamia4 დღის წინ
  • bret is so chill. james: it is so hot! bret: i swear to god

    Kayla Dosi BrunoneKayla Dosi Brunone4 დღის წინ
  • Brentman is so filipino can you cook James filipino food plis

    Ryan E.Ryan E.4 დღის წინ
  • I loved how the way bretmanrock seats!!his legs is up and it's comfortable!! Really had a Filipino heart!!I LOVE THE BOTH OF YOU!!💗💜🧡💛💚💙🖤

    jane jeonjane jeon4 დღის წინ
  • This was amazing 🤩

    Nameis JessNameis Jess4 დღის წინ
  • I like how they talk and how they act

    Stevie MarconiStevie Marconi4 დღის წინ
  • Yo guys should get married

    Puneeth DPuneeth D4 დღის წინ
  • Bretman is a great uncle

    Magic LightMagic Light4 დღის წინ
  • I hope there is a Instant Influencer season 2. That was a great show

    Seashell SencziSeashell Senczi4 დღის წინ
  • wheres the rice?! yall forget it

    ABUM BALA KAKA SophieABUM BALA KAKA Sophie4 დღის წინ
  • Are we not bout to talk about how queen Bretman is cutting lettuce or bok choy with scissors

    Caroline MalaikaCaroline Malaika5 დღის წინ
  • This was funny😂🥗🥘🍛

    Isha MohamedIsha Mohamed5 დღის წინ
  • When the most intelligent and gorgeous students of a class are SISTERS !!!!

    ArzooArzoo5 დღის წინ
  • i love how he posted this on my bday lmao

    Ysamarz tutorials!Ysamarz tutorials!5 დღის წინ
  • Salute to bretman he just do the cooking while listening to james fast talking lmao I love them.

    Jovelyn_ CavsJovelyn_ Cavs5 დღის წინ
  • 13:46 "why james built like that" Brett: *"why are u built like that jamey"* James: *"bitch why u built like thay"* Brett: *"girl im built good"* Lmao i cant with their conversations

    What do-u-call a car in kpop Park jiminWhat do-u-call a car in kpop Park jimin5 დღის წინ
  • Bret is so Filo, he did the Mimiyuuh riff in the intro HAHAHAH

    Lyzza Sofianne LimLyzza Sofianne Lim5 დღის წინ
  • I compare y’all as both QUEENS hun and I love astrology so much I also love mythology especially Greek and Egyptian

    Midñight MøonšMidñight Møonš5 დღის წინ
  • Dudeeee no I’m hungry

    Ryan GheeslingRyan Gheesling5 დღის წინ
  • 12:28 how bret sit is so Filipino thingy.🥺👊🏽

    Gwyn3th K3otGwyn3th K3ot6 დღის წინ
  • u should do more videos together. love this vid

    Michaela ClementsMichaela Clements6 დღის წინ
  • Still waiting for another one hun lol 😂

    Eryka NeiraEryka Neira6 დღის წინ
  • I like bacon thats grilled

    SapphirexXSapphirexX6 დღის წინ
  • Bretman foundation is a lil orange

    Captain Ronna JayCaptain Ronna Jay6 დღის წინ
  • Pork is pig beef is cow

    Haylee FoxHaylee Fox6 დღის წინ
  • YOOO both of my favorite people in a video, what could be better than this 😍 😍 😍 and honestly, I love how they are being themselves and enjoying the moment so much! * I love them so much omg*

    Mars VoltaMars Volta6 დღის წინ
  • Okay so bretman have a little feelings with a girl when his drunk omg I love you! Lets get drunk 😭

    Maive Heart A.Maive Heart A.6 დღის წინ
  • 13:40 "Why u built like dat?"

    「 parqcxsm 」「 parqcxsm 」6 დღის წინ
  • “is beef and pork the same?” lmao wtf 😂

    Aiman MalikAiman Malik7 დღის წინ
  • OMG i did not watch this vid i forget and by the way im so hungry watching this

    Heather gale LicotHeather gale Licot7 დღის წინ
  • i would litteraly date both of them if they liked girls :) like yall are adorable

    Natalija Blanusa 5-3Natalija Blanusa 5-37 დღის წინ
  • annyeonghaseyo je ileum eun kim neha vimnida na hangul saram imnida

    sanju ammu shobha ammu sanju shobhasanju ammu shobha ammu sanju shobha7 დღის წინ
  • james is so calm while bretman being a bad ass bitch AHH

    • p e a c h i i •• p e a c h i i •7 დღის წინ
  • this is my 8th time watchin this vid DAMN THIS VID SO FIREE

    Gia De guzmanGia De guzman7 დღის წინ
  • Watching this again after Bretman announced that he's single again is kinda heartbreaking.

    Crossoff EvansCrossoff Evans7 დღის წინ
  • 1:14 lol

    beann.beann.7 დღის წინ
  • Its so cute. How bret puts food. On jamie's plate NDBSKBS

    Therese ReynaTherese Reyna8 დღის წინ
    • Filipinos always do that 😂

      ANiiMATE TiMEANiiMATE TiME5 დღის წინ
  • I love how he calls James " Miss Jamie"

    Therese ReynaTherese Reyna8 დღის წინ
  • This is the most chilliest and genuine vibes ever!! Pls hang out again 💓

    Vanessa CVanessa C8 დღის წინ
  • I always like bretman from the start....

    Vanlalhmudika ChinzahVanlalhmudika Chinzah8 დღის წინ
GEworld